Selasa, 2 Oktober 2012

Setem baru 2012

Jadual ni adakalanya akan berlaku perubahan sikit, keluaran dan tarikhnya kadang-kadang berubah ke tarikh lain. peminat dan pengumpul setem / fdc pastikan anda jangan terlepas setem-setem terbaru yang akan keluar. atau nak mudah, buka akaun SODA (akaun pesanan tetap) setem / sampul surat hari pertama akan dihantar terus ke pintu rumah anda. untuk maklumat lanjut layari laman web pos Malaysia


 Setem mawar ni unik sikit...setemnya berbau wangi


Buku setem 'punca rezeki tradisional' 21-6-2012


7 ulasan:

hainom OKje berkata...

Ooo...stamp pun ada jadual dia ek!

muazlumut berkata...

:-) ada jadual waktu ! tak tahu nak panggil apa...letak jadual je

Penjejak Mimpi berkata...

bagus juga ada jadual.. at least takde lah terlepas apa-apa keluaran.. :)

Penjejak Mimpi berkata...

bagus juga ada jadual.. at least takde lah terlepas apa-apa keluaran.. :)

muaz_kkgp berkata...

betul tu penjejak mimpi....

iaryylr berkata...

saya banyak terlepas... tahun ini kira semua tak dapat :(

muazlumut berkata...

daftar SODA...mudah