Sabtu, 10 April 2010

burung apa man...


burung ni,saya jumpa kat tempat kerja...burung apa ye...

6 ulasan:

+akufobia+ berkata...

burung raja udang?

annfrendly berkata...

sedihnya.. burung ni dah mati ke??
besar jugak burung ni... mucungnya tajam

MiSs TOrA berkata...

jarang nampak le burung ni..msti sesat n terlanggar pe2 2 yg mati tp kesian la dia

muaz_kkgp berkata...

kalau tak silap,nama burung ni burung ayam-ayam,boleh di makan...tapi salah,haiwan terlindung.tempat keja saya dekat dgn hutan simpan,mcm2 binatang boleh jumpa...yng tersesat masuk kat tempat kerja.pernah tengok ulat gongok besar?rama-rama kuda,besar tapak tangan.nanti kalau terjumpa saya ambik gambar...

noor afzan berkata...

siannya..=

mamawana berkata...

Salam ziarah

Cian bughung tu. Cam burung raja udang tapi burung ni takdak kaler2. Bughung sesat dlm semak kena langgar sebab tak sempat terbang