Selasa, 25 Januari 2011

Solat


Sabda Nabi s.a.w :
"Solat itu tiang agama. Siapa yang meninggalkannya, sungguh ia telah merobohkan agamanya"

11 ulasan:

iris berkata...

ye betul solat tu tiang agama kalau x de tiang maka sengetlah atau pincanglah pegangannye sila betulkan jika iris salah

muazlumut berkata...

betul tu iris....kalau tak der tiang,bangunan pun tak leh dirikan

KELI OH KELI berkata...

jgn lengah2 buat tiang...masa kita sat saja kat sini... :)

Muhd Aizie berkata...

salam abg muaz..

sejukkkk je masuk sini ..

p[A]n[A]d[O]L berkata...

solatlah kamu sebelum kamu di solatkan.. ^^

zul permatang badak berkata...

...betul tu...

muazlumut berkata...

terima kasih pada semua....solat sebelum kamu di solatkan

+akufobia+ berkata...

siapa lambat kan tolat pula macam mana?

muazlumut berkata...

nanti muaz cari hadis pasal org yng suka lewat2 kan solat...aku fobia

~Nur Zulaiha~ berkata...

mnakutkan baca ttg balasan org yg lewatkan solat....

harap jika tiada alasan, dipercepatkan...

Nasihat kpd diri sndiri jgk... :)

glad if u can visit me bck at...
http://nurzulaiha.blogspot.com

NooR AzLen BinTi HaRoN berkata...

solat cermin bagi diri:-)