Khamis, 4 Oktober 2012

Kad Uniphone

 siapa pernah guna angkat tangan !
Kad uniphone ni muaz simpan masa remaja dulu-dulu, masa tu telefon bimbit masih mahal harganya. sekarang nak cari pondok telefon pun dah payah. macam-macam muaz simpan, satu persatu muaz akan letak kat blog syok sendiri ni. terima kasih pada yang sudi baca dan melawat blog muaz. nak tulis panjang-panjang tak pandai, kena pergi kursus menulis blog dulu...

8 ulasan:

zul permatang badak berkata...

ya dulu2 tapi.....ada tak kad terawal...gambar pemandangan,....

muazlumut berkata...

kena cari...rasanya ada kot,terima kasih zul permatang

Sop Nama Saya berkata...

X pernah guna. Huhuhu

muaz berkata...

:-)

Seri Bahasa berkata...

sayang...tak pernah ingat nak kumpul benda2 ni...padahal kad comel2 belaka...kalau banyak boleh jual kat ebay...

muaz_kkgp berkata...

muaz simpan pun sikit-sikit je...tq seri bahasa..

iaryylr berkata...

he he he, saya ada kumpul juga :)

muazlumut berkata...

mesti banyak...ieryylr simpan